fredag 13 mars 2009

Pappa 40år

GRATTIS PAPPA 40 ÅR !

Idag på morgonen sjäng vi för pappa och gav honom presenter, sen gick jag till skolan. Var väl ganska kul, haha :D Sen efter skolan åkte jag och lisa till sultans och hämtade tårtan som jag hade beställt i tisdags. Egentligen skulle det stått ''Simo 40år'' på tårtan, men det gjorde det inte. Men iallfall, sen åkte vi hem till lisa och hämtade stolar och ett bord, efter det åkte vi hem igen.. Vi gav pappa tårtan och sen satt jag vid datorn. Vid halv sju tiden åkte vi till Duveholms herrgård och åt äcklig mat. Tyckte jag och Isak iallfall.. Vi gick runt lite där och sånt.. Sen träffade vi en känd politiker, tog kort på honom hahah. Sen åkte vi hem och åt tårtan, i morgon blir det öppet hus och på måndag ska jag på praktik till norrköping med lisa :D Det ska bli jätte kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar