söndag 18 januari 2009

Sthlm 17/1-09


Hejhej, igår var jag i stockholm med mamma, julia och julias mamma. Vi åkte tåg dit på morgonen vid nio tiden, vi var framme halv elva. När vi kom fram gick vi till ett café som heter Vete-katten. Guud vad gott fika det var där!
Efter det gick vi i lite affärer och shoppade, vi leta skor i säkert hundra affärer till mig men vi hittade inte ett ända par. Så nu får jag gå runt i mina gammla kängor, med trasiga sulor tills våren kommer.. Men iallfall, efter vi hade gått runt och tittat i lite affärer så började vi gå mot Dramaten.
Där tittade vi på en ganska annorlunda teater, '' Love och cirkus fåglarna '' . Efter det gick vi in på Åhlens en stund.
Sen gick jag och mamma, till ''plattan'' och mötte Erika där.
Erika följde med oss till tåget och sen sa vi hejdå och åkte hem. En riktigt lyckad dag i stockholm! Det måste vi göra om julia, nu får vi tjata på våra mammor tills de spricker ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar